Новини

Ми працюємо:
Офіс:
Пн-Пт: 09:00 - 18:00
Сб-Нд: 11:00 - 15:00
Наша адреса:
02095, УКРАЇНА, КИЇВ, ВУЛ. КНЯЖИЙ ЗАТОН, 2/30
Зателефонуйте нам:
+38 (044) 334-38-04
У холодній воді – зцілення, попередження захворювань, вона зміцнює тіло і зберігає бадьорість духу.
Авл Корнелій Цельс

Горять всі терміни: як прискорити логістичні процеси

Який показник вважається найважливішим в логістиці? Природно, всі процеси мають величезне значення, але найбільший пріоритет по праву належить часу. Як прискорити і оптимізувати терміни доставки без шкоди якості?

Ринок країни динамічний, і щоб залишатися на ньому конкурентоспроможним, потрібно постійно працювати над підвищенням якості послуг. Традиційним пріоритетом у замовників/клієнтів є високий рівень сервісу за менші гроші. Однак все частіше споживачі звертають увагу на такий фактор, як час – чи може логістична компанія доставити товар в строк або навіть в чітко обумовлений час.
Для будь-якої логістичної компанії вигідно почекати, поки автомобіль завантажитися повністю, а не відправляти його за маршрутом напівпорожнім. З іншого боку – втрачається дорогоцінний час і не менш цінна репутація компанії, якщо в очікуванні завантаження порушуються терміни.

Завантаження

У такому випадку фахівці пропонують не чекати повного завантаження автомобіля, а витрати компенсувати щільним і зручним маршрутом, який дозволить відвідати об’єкти, що знаходяться на невеликій відстані один від одного.

Мотивація

Не останню роль відіграє мотивація персоналу, в першу чергу, фінансова. Однак тут також є підводні камені – якщо збільшувати зарплату за швидкість і зменшувати її за витрати, ризикуєте зіткнутися з невдоволенням або навіть звільненням. Набагато простіше перейти на відрядну оплату або ввести преміальну систему.

Пріоритети

Прискорити логістичні процеси також може правильна класифікація об’єктів доставки. Тут експерти радять розділити замовників на кілька груп і виділити пріоритетну (VIP) – замовника, який приносить основний дохід компанії. Ця група вимагає беззастережне виконання умов, часом навіть на шкоду компанії.